Με πάνω από 700 εκατομμύρια συνολικές επισκέψεις, η Booking.com είναι ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία ( OTA – Online Travel Agency ) στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1996 με έδρα το Άμστερνταμ και αρχικά επικεντρώθηκε στα ξενοδοχεία, αλλά από τότε έχει μετατραπεί σε μια παγκόσμια πλατφόρμα, ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των Ευρωπαίων χρηστών, προσφέροντας μια διαρκώς διευρυνόμενη επιλογή από ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών.
Στη σημερινή ολοένα και πιο ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία , το να καταχωρησετε το Ακίνητο Βραχυχρόνιας Μίσθωσης στη πλατφόρμα της Booking.com έχει καταστεί ζωτικής σημασίας.
Διαβάστε επίσης : Πως Να Καταχωρήσετε Το Ακίνητο Σας Στη Booking
Ωστόσο, μόνο η καταχώριση του ακινήτου σας, δε σημαίνει και κρατήσεις. Λόγω του ολοένα αυξανόμενου ανταγωνισμού, πλέον, θα πρέπει να καταφύγετε σε εξειδικευμένες τεχνικές Marketing και Πωλήσεων, ακόμα και στη πλατφορμα της Booking.
Για να επιτύχετε πραγματικά στην πλατφόρμα, πρέπει επίσης να εξασφαλίσετε μια εξέχουσα θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Παρόλο που ο αλγόριθμος της Booking.com στοχεύει πάντα στο να ταιριάξει κάθε επισκέπτη με το ιδανικό, για αυτόν, ακίνητο βραχυχρόνιας μίσθωσης, υπάρχουν κάποιες τεχνικές, που μπορείτε να εφαρμόσετε για να αυξήσετε την ορατότητα του ακινήτου σας και να καταταγείτε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Booking.com;