e-bnb-pos-na-afxisete-kratiseis-sti-booking-περισσότερες-κρατήσεις-στη-Booking

6 Μυστικά για περισσότερες κρατήσεις στη Booking

Με πάνω από 700 εκατομμύρια συνολικές επισκέψεις, η Booking.com είναι ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία ( OTA – Online Travel Agency ) στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1996 με έδρα το Άμστερνταμ και αρχικά επικεντρώθηκε στα ξενοδοχεία, αλλά από τότε έχει μετατραπεί σε μια παγκόσμια πλατφόρμα, ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των Ευρωπαίων χρηστών, προσφέροντας μια διαρκώς διευρυνόμενη επιλογή από ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών.

Στη σημερινή ολοένα και πιο ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία , το να καταχωρησετε το Ακίνητο Βραχυχρόνιας Μίσθωσης στη πλατφόρμα της Booking.com έχει καταστεί ζωτικής σημασίας.

Διαβάστε επίσης : Πως Να Καταχωρήσετε Το Ακίνητο Σας Στη Booking

 

Ωστόσο, μόνο η καταχώριση του ακινήτου σας, δε σημαίνει και κρατήσεις. Λόγω του ολοένα αυξανόμενου ανταγωνισμού, πλέον, θα πρέπει να καταφύγετε σε εξειδικευμένες τεχνικές Marketing και Πωλήσεων, ακόμα και στη πλατφορμα της Booking.  

Για να επιτύχετε πραγματικά στην πλατφόρμα, πρέπει επίσης να εξασφαλίσετε μια εξέχουσα θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Παρόλο που ο αλγόριθμος της Booking.com στοχεύει πάντα στο να ταιριάξει κάθε επισκέπτη με το ιδανικό, για αυτόν, ακίνητο βραχυχρόνιας μίσθωσης, υπάρχουν κάποιες τεχνικές, που μπορείτε να εφαρμόσετε για να αυξήσετε την ορατότητα του ακινήτου σας και να καταταγείτε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Booking.com;

1. Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας

Καλώς ή κακώς, η φωτογραφία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση που παίρνει ένας ταξιδιώτης, όταν είναι να επιλέξει το ακίνητο για τις διακοπές του. Και μπορεί το ακίνητο σας να είναι από κοντά το καλύτερο της περιοχής και να παρέχετε όλες τις ανέσεις, αυτό όμως  δεν έχει καμία αξία, αν οι φωτογραφίες σας δεν αντιπροσωπεύουν τη πραγματικότητα.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να οπτικοποιήσουν και να φανταστούν τον εαυτό τους στο κατάλυμα και οι φωτογραφίες σας χρησιμεύουν ως μέσο για να μεταδώσουν τι μπορούν να περιμένουν. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να διαθέτετε εικόνες υψηλής ποιότητας στις καταχωρίσεις σας, δίνοντας έμφαση στις πιο ελκυστικές πτυχές του ακινήτου σας, στα δυνατά του σημεία. Για παράδειγμα, αν διαθέτετε πισίνα, βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν πολλές φωτογραφίες της από διάφορες γωνίες. Συμπεριλάβετε μια ολοκληρωμένη συλλογή εικόνων, καλύπτοντας όλα τα δωμάτιά σας, τους εξωτερικούς και τους γύρω χώρους, τις ανέσεις και τυχόν ειδικές πινελιές. Προσφέρετε μια κούνια ή παρέχετε ένα δώρο καλωσορίσματος; Τι γίνεται με τα είδη υγιεινής για τους επισκέπτες; Παρουσιάστε όλες τις μοναδικές προσφορές του ακινήτου σας.

Δώστε μεγάλη προσοχή στη κύρια φωτογραφία της καταχώρησης σας, καθώς και στις 7 πρώτες φωτογραφίες που ακολουθούν. Είναι η πρώτη εντύπωση που αποκτά κάποιος όταν μπει στη σελίδα της καταχώρησης σας.

2. Διαθεσιμότητα Ημερολογίου

Εάν η καταχώρηση του ακινήτου σας σας δεν έχει ανοιχτές / διαθέσιμες ημερομηνίες, όταν οι επισκέπτες ψάχνουν για να κλείσουν τις διακοπές τους, δεν θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα της αναζήτησής τους.Για να βελτιώσετε την ορατότητα του καταλύματός σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθεσιμότητα για τουλάχιστον ένα χρόνο μπροστά!

Η ύπαρξη διαθεσιμότητας αρκετά νωρίτερα όχι μόνο ενθαρρύνει τις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις από ευχαριστημένους επισκέπτες, αλλά προσελκύει επίσης επισκέπτες που τους αρέσει να προγραμματίζουν πολύ νωρίς τις διακοπές τους. 

Είναι επίσης σημαντικό να προσαρμόσετε τις απαιτήσεις σας για ελάχιστη διαμονή. Εάν η ελάχιστη διάρκεια διαμονής σας είναι πολύ υψηλή, οι επισκέπτες που αναζητούν μικρότερες διαμονές δεν θα δουν την καταχώρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Όταν υπάρχουν κρατήσεις από άλλα κανάλια, φροντίστε να υπάρχει σωστός συγχρονισμός ημερολογίων προς αποφυγή διπλών κρατήσεων! 

3. Δυναμική Τιμολόγηση

Η συχνή προσαρμογή των τιμών σας ανάλογα με τη ζήτηση είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση των κρατήσεών σας.

Είναι σημαντικό να προσαρμόζετε τις τιμές σας κατά τη διάρκεια των διαφόρων περιόδων (υψηλής-μεσαίας-χαμηλής) κίνησης ή/και όταν συμβαίνουν εκδηλώσεις στη περιοχή του ακινήτου. 

Μείνετε σε εγρήγορση σχετικά με το τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και κάντε αναλόγως προσαρμογές στις τιμές. Σε αυτόν τον κλάδο, το να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά και να προσαρμόζεστε στις τάσεις της αγοράς είναι μια σοφή στρατηγική. Οι αναπροσαρμογές των τιμών θα πρέπει να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα, αν στοχεύετε να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας και να εξασφαλίσετε περισσότερες κρατήσεις.

4. Ενημερωμένες Παροχές

Στο κεντρικό μενού , κάτω από τη κατηγορία “Κατάλυμα” θα βρείτε την επιλογή “Παροχές Δωματίου”. Φροντίστε να συμπεριλάβετε όλες τις ανέσεις που περιλαμβάνονται στο ενοικιαζόμενο κατάλυμα διακοπών σας. Όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να γίνετε στις παροχές σας, τόσο το καλύτερο.

Συνήθως, οι κορυφαίες ανέσεις που εξετάζουν οι χρήστες είναι οι θέσεις στάθμευσης, οι πισίνες, τα ιδιωτικά μπάνια, το Wi-Fi και οι προσφορές δωρεάν πρωινού. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε τις μικρές λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν το κατάλυμά σας πιο φιλόξενο ή να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό (πχ, επιτραπέζια παιχνίδια, τραπέζι πινγκ-πόνγκ, κ..ο.κ)

Μια στρατηγική τακτικής θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στις καταχωρίσεις των ανταγωνιστών σας στην περιοχή σας και να δείτε τι προσφέρουν. Μπορείτε να πάρετε, έτσι, και ιδέες τι λείπει από το ακίνητο σας ,για να αποτελέσει η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση των επισκεπτών.

5. Λεπτομερής περιγραφή Ακινήτου

Δεδομένου ότι οι περιγραφές των ακινήτων στην booking.com δημιουργούνται αυτόματα από την πλατφόρμα, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε μόνοι σας την περιγραφή του ακινήτου σας. Αναδείξτε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καταλύματος και τι το κάνει να ξεχωρίζει έναντι του ανταγωνισμού. Η περιγραφή σας θα πρέπει να είναι όχι μόνο περιεκτική αλλά και σαφής και συνοπτική, με στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας και ταυτόχρονα να ανταπεξέλθει τις προσδοκίες τους.

Για να δημιουργήσετε μια ελκυστική περιγραφή, σκεφτείτε τι θα σας προσέλκυε ως επισκέπτη σε ένα ενοικιαζόμενο κατάλυμα διακοπών και σκεφθείτε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πιθανοί επισκέπτες προς τον οικοδεσπότη. Απαντήστε στις ερωτήσεις αυτές και παράλληλα επικεντρωθείτε στις βασικές ανέσεις και υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει το ακίνητό σας, για να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία διακοπών του επισκέπτη.

6. Κατηγορίες Τιμής

Η booking.com δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε διάφορες κατηγορίες τιμής, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται το ακίνητο, την εποχη και τις γενικότερες συνθήκες της αγορας. 

Στο κεντρικό μενού, κάτω από τη κατηγορία ” Ημερολόγιο & τιμές” μπορείτε να επιλέξετε ποια στρατηγική τιμολόγησης ταιριάζει καλύτερα και καλύπτει τις ανάγκες των υποψήφιων επισκεπτών :

  • Ευέλικτη – παροχή δωρεάν ακύρωσης σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα πριν την άφιξη
  • Μη επιστρέψιμη τιμή – παροχή % έκπτωσης , αλλά μη επιστροφή ποσού σε περίπτωση ακύρωσης
  • Εβδομαδιαίες τιμές – σε κάποια ακίνητα ενδείκνυται να παρέχεται % έκπτωση για διαμονή μεγαλύτερη των 7 ημερών
  • Μηνιαίες τιμές – σε περίπτωση που θέλετε και μπορείτε να το νοικιάσετε για διάστημα μεγαλύτερο του μήνα (28+ ημέρες), εδώ μπορείτε να διαμορφώσετε τη τιμή
  • Έγκαιρη κράτηση – αν θέλουμε να παρέχουμε ειδικές τιμές σε επισκέπτες που προγραμματίζουν πολύ νωρίς τις διακοπές τους

 

Για ακόμα πιο προχωρημένους η booking.com παρέχει τη δυνατότητα να ορίσουμε ειδικές τιμές ανά χώρα προέλευσης ή αν γίνεται η κρατηση μέσω της χρήσης κινητού τηλεφώνου (* σύμφωνα με τη πλατφόρμα “δημιουργώντας μια τιμή για κινητά μπορείτε να αυξήσετε τις κρατήσεις από κινητές συσκευές 22% κατά μέσο όρο.“).

Τέλος, μπορείτε να ορισετε επιπλέον χρεώσεις ανά άτομο. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε τη σταθερή τιμή για π.χ. 2 άτομα, αλλά το ακίνητο σας να μπορεί να κοιμήσει μέχρι 4 άτομα σε έναν επιπλέον καναπέ κρεβάτι. Στη περιπτωση αυτή, μπορειτε (εφόσον το κρίνετε αναγκαιο, βάσει της ανάλυσης της αγοράς που έχετε κάνει) να χρεώσετε το 3ο και 4ο άτομο, μόνο εφόσον έχει γίνει κράτηση 3 ή 4 ατόμων. Με το τρόπο αυτό κρατάτε ανταγωνιστικές τις τιμές σε αναζητήσεις για κράτηση 2 ατόμων (στο συγκεκριμένο παράδειγμα).

 

 

Αν θέλετε όμως να επιλέγουν πρώτα το ακίνητο σας έναντι του Ανταγωνισμού

Μία είναι η λύση. Απευθυνθείτε στην e-bnb.gr, που εκτός από την καταχώρηση του ακινήτου σας, σας προσφέρει :

  • καταχώρηση ακινήτου στις κατάλληλες πλατφόρμες
  • διαχείριση κρατήσεων με μηδενικό ρίσκο διπλοκράτησης
  • επικοινωνία πελατών πριν και μετά τη διαμονή τους
  • δωρεάν online προώθηση με τα εργαλεία της e-bnb
  • δυνατή παρουσία και προβολή στα Social Media
  • ανάπτυξη σωστού πελατολογίου
  • περισσότερες κρατήσεις
  • αυξημένα κέρδη έως +60%

 

Πως μπορεί να σας βοηθήσει η e-bnb.gr

Αναλαμβάνουμε για εσάς ό,τι χρειάζεται το ακίνητο σας για να αυξήσετε τη πληρότητα και το κέρδος από τη βραχυχρόνια μίσθωση  :  καταχώρηση και διαχείριση πλατφορμών όπως Booking, Airbnb, κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδας για απευθείας κρατήσεις, Social Media (Facebook & Instagram), επικοινωνία με τους πελατες πριν τη κράτηση / κατα τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά την αναχώρηση τους και εξειδικευμένες τεχνικές Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για τα μέγιστα αποτελέσματα σε πληροτητα και κερδοφορία.

Ιστοσελίδα & Social Media

Το ακίνητο σας αποκτά ιστοσελίδα παρουσίασης και κανάλι απευθείας κρατήσεων. Δημιουργούμε και διαχειριζόμαστε τα Social Media για μεγαλύτερη προβολή.

Καταχώρηση Ακινήτων

σε όλες τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης, που είναι κατάλληλες για το ακίνητο σας και ειδική παρουσίαση στη Google, για μέγιστη προβολή του ακινήτου

Διαχείριση κρατήσεων

Συντονίζουμε όλα τα κανάλια κρατήσεων με ενιαίο σύστημα διαχείρισης. Αυτόματη ενημέρωση τιμών και διαθεσιμότητας, μηδενισμός κινδύνου διπλών κρατήσεων.

Επικοινωνία με πελάτες

Αναλαμβάνουμε πλήρως την επικοινωνία με τους πελάτες σας, πριν - κατα τη διάρκεια - και μετα την αναχώρηση τους. Διατηρούμε επαφές με τη χρήση του email marketing

Ενδεικτικό Παράδειγμα

 

Κλείστε σήμερα ένα ραντεβού μαζί μας για να σας συζητήσουμε τις ανάγκες της δικής σας τουριστικής επιχείρησης και να σας ενημερώσουμε για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αυξήσετε τα έσοδα σας .

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας!

Φόρμα Επικοινωνίας


Βίλμα Σπυροπούλου
Βίλμα ΣπυροπούλουCEO & Founder e-bnb.gr
Read More

Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για καλύτερη διαχείριση ακινήτων.